FAQ

Onze veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Kijk dan eens hieronder bij onze veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Geef deze dan aan ons door via het contactformulier

Levering

Wanneer wordt mijn eerste bestelling verzonden?

Bestellingen worden door ons op de 25ste en 26ste van iedere maand verpakt en de 27ste en 28ste verzonden.

Kan ik ook 1 maand een pakket ontvangen?

Wanneer u uw eerste bestelling plaatst, wordt u automatisch ingeschreven voor het maandelijkse abonnementsprogramma. Wanneer u het abonnement na de eerste week opzegt wordt alleen de bestelling van uw eerste maand in rekening gebracht. Wij adviseren echter wel om de supplementen minimaal 180 dagen te proberen.

Betaal ik verzendkosten?

Verzending is bij ons altijd gratis!

Ik heb mijn pakket niet ontvangen terwijl de track & trace code aangeeft dat het pakket is bezorgd

Dat is uiteraard erg vervelend. Wanneer uw pakket de eerstvolgende werkdag nog steeds niet binnen is kunt u contact met ons opnemen. Wij kijken dan naar een snelle en passende oplossing.

Mijn abonnement

Hoe kan ik mijn TotalVit lidmaatschap pauzeren?

Wil jij je lidmaatschap tijdelijk pauzeren omdat je bijvoorbeeld nog veel vitamines over hebt en deze liever eerst op wilt maken, dan kun je dit eenvoudig doen door een mail te sturen naar: info@totalvit.nl

Doe dit wel uiterlijk 21 dagen voor de volgende zending, zodat we de incasso en verzending tijdig kunnen pauzeren.

Hoe kan ik mijn pakket heractiveren?

Dit kunt u eenvoudig doen door een mail te sturen naar: info@totalvit.nl

Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

Neem u hiervoor contact op met onze klantenservice via +31 627 585 398 of per mail: info@totalvit.nl. Wij helpen je daar graag verder.

Bezorgen jullie alleen in Nederland?

Wij leveren op dit moment alleen nog in Nederland en in België. Woon je niet in Nederland of België en wil je toch graag onze supplementen ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice en wij bespreken graag de mogelijkheden met u.

De supplementen

Vanaf welke leeftijd kan ik de supplementen van TotalVit gebruiken?

Vanaf 17 jaar zijn onze pakketten te gebruiken. Indien u supplementen wilt bestellen voor kinderen onder de 17 jaar adviseer ik u om contact met ons op te nemen, zodat we kunnen kijken of we een pakket op maat kunnen samenstellen. Wij zijn van maandag t/m vrijdag te bereiken op tel: +31 627.585.398 per mail: info@totalvit.nl of via onze chat.

Wanneer kan ik het beste mijn supplementen innemen?

Wij raden over het algemeen aan om onze supplementen samen met een maaltijd in te nemen, bijvoorbeeld bij het ontbijt of de lunch. Bijna alle supplementen kun je het beste na of tijdens de maaltijd innemen. Zo worden de extra vitamines, mineralen en andere voedingsstoffen opgenomen in het voedsel dat je eet. Dit vergroot de opname vanuit het maagdarmkanaal. Vet in de maaltijd zorgt voor een verhoogde opname van de vitamines A, D, E en K en de meeste gelatinecapsules zoals Q10 en de omega-3 vetzuren.

Is het veilig om alle supplementen tezamen in te nemen?

Alle dagverpakkingen die wij leveren kunnen veilig samen worden ingenomen, ze hebben geen negatieve wisselwerking met elkaar. Dat gezegd hebbende, ieders lichaam is uniek en reageert anders op supplementen en poeders! Wij raden zeker aan om contact met uw arts op te nemen over eventuele interacties als u voorgeschreven medicijnen gebruikt.

Is jullie verpakking eco-friendly?

Wij zijn bezig om de huidige verpakking te veranderen naar bioplastic en op den duur zoeken wij naar een 100% plastic vrije verpakking.